Ett steg fram, två tillbaka

Det är tre steg till platsen där min mattebok ligger uppslagen, men dit tar jag mig intE? Däremot så går jag hela vägen tilll köket för att hämta en chokladbiskvi, för att kolla vad som lät och nu senast hämtade jag välling. Så sitter och dricker/äter välling nu, yummi =) 16 åring där både kaffe och välling går ner.. :P Började med kaffe när jag var två år, vällingen tog jag upp för några månader sen.. det är helt okej gott, men inte i för stora mängder =)

Jag är konstig.. jag vet.. ^^

Men det var inte det, utan hur kan de få stegen till matteboken vara så mycket jobbigarE? Dags att ta sig dit snart nu.. !

Elin

Vad tycker du? =)
Postat av: jessicaboström

yes det har vi, hela söndagen :D

2009-04-28 @ 18:37:50
URL: http://jessicabostrom.blogg.se/

Säg vad du vill! =) :

Vem är du? :
Kom ihåg mig?

Mail-adress?: (publiceras ej)

Har du också blogg? =) :

Skriv här ;) :

Trackback
RSS 2.0