Algebra?

Hej hallå! Algebra? Andragradsekvationer? FÖRKLARA FÖR MIG TACK!
Jag har nästan alltid haft lätt för matte.. men tydligen till en viss gräns, närmare bestämt Algebra B... bläk! Och imorgonbitti har vi matteprov.. jag förstår ju inte någonting! =/ Till och med kemin fixade ju sig idag, så då var det ju klart att matten också säkert skulle fixa sig, att den bara retats lite.. men så var inte fallet! Matten retas fortfarande...  men våran saltsyra + Aluminium blandning står iallafall fortfarande kvar i kemilabbet och puttrar ut gas.. får se hur det ser ut imorgon.

Jag har även idag insett att kemi är verkligen inte min starka sida.. vi hade till och med en extra repetitionsgenomgång idag, 5 pers typ ^^ (de andra hade samma lektion förra veckan) och jag förstod inte ett piss på ren svenska. VADÅ Molmassa, vadå mol/dm3, vadå molar? VADÅVADÅVADÅ? Förklara även detta för mig tack! (Ullis berättade för mig idag vad mol är, helt enkelt och som de alla andra sagt förut, men idag tror jag faktiskt att jag fattade! Litegrann alltså.. men än är det långt kvar tills polletten trillar ner)

Nej, tråkig skoltjafs..

På fredag har jag också nationella i engelska.. "writing", och jag hoppas VERKLIGENVERKLIGENVERKLIGEN att det kommer gå bra =(

Nej, tillbaka till matten.. är väl bäst... Hej, kom och hjälp mig!

/Elin

Vad tycker du? =)

Säg vad du vill! =) :

Vem är du? :
Kom ihåg mig?

Mail-adress?: (publiceras ej)

Har du också blogg? =) :

Skriv här ;) :

Trackback
RSS 2.0