30 april

Redan torsdag?
Åh, nu har jag såhär i ryggen igen att den inte går att sträcka på och inte heller att böja på, asdrygt och ont gör det. Det är blä!
Nu är det väl dags att få klart arbetet om FaluKoppargruva ^^ och Idrotten, men den är jag på god väg med, 10 sidor än så länge men där inräknat framsida och grejer..

Någon som har något bra argument för att inte träna konditionen? Help me =)

Har iallafall varit nere på stan och lunchat med pappa nu, buffe på en china-thai resturang. Det är så stört gott! =) Var på biblioteket och införskaffade lite lånelitteratur om gruvan och jag hade även klarinettlektion, mindre kul, och gick lagom bra.. menmen. och en kexchoklad hjälpte mig att ta mig hela vägen hem..

Nu får Sonata Arctica hjälpa mig att skriva klart rapporterna! =)

Tjipp


Vad tycker du? =)
Postat av: Em

Näme sidär! Är det inte min fantastiskt trevliga bordsdam! =) Allt väl?

2009-05-03 @ 00:34:41
URL: http://emilieanderas.blogg.se/

Säg vad du vill! =) :

Vem är du? :
Kom ihåg mig?

Mail-adress?: (publiceras ej)

Har du också blogg? =) :

Skriv här ;) :

Trackback
RSS 2.0