Troll och sånt där..

Ja imorse så cyklade jag till Linda, och vi gjorde oss iordning för skolan. Krusat/våfflat hår, tofsar, fräknar, hängselshorts, randig t-shirt, randiga strumpor, svarta strumpbyxor   + svarta benvärmare. Typ så kom vi till skolan =) Hade skolfoto idag, och vi röstade oss fram i klassen, och idén om att alla skulle vara troll vann inte =/ men som ni kanske förstod av den tidigare texten så kom jag och Linda som troll ändå, och Nellie joinade också på skolan =) Hehu :P Och två andra i klassen, deras idé om jätteuppklätt vann inte heller, men båda två hade kostym och slips och grejer.. :P Haha, röstar fram en idé, men sen gör alla som de vill ändå =) Så vi småtrollungar fick iallafall sitta framför alla andra, på golvet och se fina ut.. och så sprang vi självklart runt som troll hela dagen =) Tog ändå ur tofsarna och tvättade bort fräknarna när det var porträtt, för kom på att det kanske inte är så kul att ha sen på bilden. Tog porträttbilder och alla andra blev nöjda med första bilden utom jag, fotografen fick ta tre bilder, då tröttnade jag på att dryga mig och valde första bilden ändå.. skolfoto som skolfoto, kan ta andra bilder.. egobilder på mig som jag blir nöjd med xP Hmmhmm...

Satte på tv:n, för satte mig för att räkna lite matte, och så var det ett program som precis började som handlade om Berny Pålsson, det var lite spännande, innan, fast det var inte så speciellt bra.. men ändå =)

Och matten.. @£-!?#:"!#¤!%¤# ^^ Usch för matte =/ igen!? ='/

Vad tycker du? =)

Säg vad du vill! =) :

Vem är du? :
Kom ihåg mig?

Mail-adress?: (publiceras ej)

Har du också blogg? =) :

Skriv här ;) :

Trackback
RSS 2.0