Saxenborg med alla 1:orna

Jahapp, jo, måndag - onsdag så var vi till Saxenborg, alla nya ettor på Falufri =) mysigt var det =) Började med en bussresa, satt med Hanna, och vi såg en björn! dagens miss xD Iallafall, så kom vi fram, och satte oss utanför bussen på väskorna och väntade. Efter ett tag så fick vi våra rum, och NV1a fick rummen sist, eftersom våran mentor på något sätt lyckades komma ut från huset en kvart efter alla andra lärare.. Fick iallafall ett mysigt rum tillsammans med Ulrika och Nellie, och vi var nöjda =) Fanns två hus med rum i, ett lite mer hotell-aktigthus, och ett vandrarhemshus, sån stört stor skillnad på standard och grejs.. och vi bodde på vandrarhemmet, men jag var glad ändå, de som fick bo i andra huset hade så varmt.. :P
Alla klasser skulle ha varsin aktivitet för de andra. NV1a (vi) Hade Haiya-turnering, en lek alltså ^^ Alla andra, alltså 5 av 6 klasser, hade 5-kamp.. :P Så vi blev väldigt 5-kampade vi =)
Lite mat, och stört förkyld, så det förstörde väl lite.. men skitsamma =) Tog också ett välbehövligt bad. Jag och Martin sprang ifrån Kaffe&Te för att hinna bada, och när vi var vid sjön blev vi också joinade av Linda och Sanna =) Ehum, jao.. vet inte, vad jag ska berätta mer.. resan slutade med en bussresa där jag satt och pratade med Olle och Martin, och när vi kom tillbaka till Falufri så mötte Daniel upp mig =) <3

Some Pics.. =)
first
Första 5-kamps grenen vi gjorde =)


Ett nät hela laget(klassen) skulle ta sig förbi, fick använda varje hål + ovanför och under max 3 gånger på varje. Tre personer flög över, med hjälp av oss andra, det var lite läskigt ^^ :P =) (5-kamp)

 
Haiya leken =)


I vårat lilla 3-bäddsrum så var det 13-14 personer första kvällen :O Satt och lekte maffia och grejs =)


Karaeoke - Teacher's


Karaeoke - Student's


Jag och Hanna gick upp tidigt för att se soluppgången, men det enda vi fick se var regn och moln =( men det var mysigt ändå =)

japp, så var det. Over N' OuT

Vad tycker du? =)

Säg vad du vill! =) :

Vem är du? :
Kom ihåg mig?

Mail-adress?: (publiceras ej)

Har du också blogg? =) :

Skriv här ;) :

Trackback
RSS 2.0