Put the rhythm...

Put the rhythm in my bones
Listen to my saxophone

Weei vad jag har tröttnat på låten vi dansar till... :P Haha, och jag hittar den inte på youtube så jag kan tyvärr inte länka den så ni kan lyssna på den, men tur är väl det...
Jag är h e l t slut i kroppen nu.. :S Hade fullfart på förmiddagen, lagom kul, eller nått.. sen hem en vända, utbröt ett vattenkrig här, och jag lyckades klara mig utan att bli blöt, annat kan man säga om de andra :P Sen så gick jag ner till kyrkan med Daniel och Cornelia, och väntade sen på att det skulle bli dags att gå upp till dansen. Sen så gick jag och Sandra upp till dansen, bra uppvärmning bara det. Så började dansen, och våra 3 (!) uppvärmningsdanser.. usch, jag är verkligen inte menad att dansa jazz xD Men ganska kul är det ändå.. fast idag gick det asdåligt, och Helena hade ögonen på mig hela tiden kändes det som ^^ Iallafall.. så orkade jag inte ens sträcka på armarna i dansen, benen lydde inte och orkade inte ta in alla instruktioner om nya danssteg..

Och jag har jättekonstigt ont i nacken :S så fort jag böjer lite fram så känns det som om nån sticker in en kniv ganska långt ner i nacken / väldigt högt upp på ryggen.. jättewierd.. och ont gör det. Och har världens skavsår på ena hälen av mina nya skor.. haha, kan inte gå på den foten med sko på nu :S har aldrig fått så ont av ett skavsår/blåsa..

Hmm, måste duscha! tjopp... skola imorgon, utvecklingssamtal på tisdag, det blir bra =)

/E L I N är mitt namn

Vad tycker du? =)

Säg vad du vill! =) :

Vem är du? :
Kom ihåg mig?

Mail-adress?: (publiceras ej)

Har du också blogg? =) :

Skriv här ;) :

Trackback
RSS 2.0