proud ^^

Oh yes, jag är så duktig, sitter och jobbar matte faktiskt =) Är typ ensam i hela NV-korridoren, för typ alla är på fotboll/hemma.. men jag är duktig jag, det går ju faktiskt framåt, sakta men säkert.. :P
Och så här lugnt har det nog aldrig varit på vårat basgruppsrum.. ^^ Om någon därute är väldigt smart på matte, så behöver jag lite hjälp =) Det är inte kul =( Jag som alltid har haft så lätt för matte, och så kommer det något som jag inte förstår riktigt =( det är massa inte kul... ^^ Men, det är väl bra att lära sig något nytt och tycka att det är svårt.. kanske.. Nej, ska göra några tal till, sen ta helg tror jag , har ju klarinettlektionen om en timme också.. såå...
=)

Vad tycker du? =)

Säg vad du vill! =) :

Vem är du? :
Kom ihåg mig?

Mail-adress?: (publiceras ej)

Har du också blogg? =) :

Skriv här ;) :

Trackback
RSS 2.0