Nyklippt och såntdära..

Hej ouppdaterad och sånt. Men vem bryr sig, med under 20 dagliga läsare så bryr jag mig inte så mycket faktiskt :P
Idag på idrotten i skolan så lekte vi "capture the flag" i stadsparken. Och Faluns stadspark är tydligen en skog.. :S och inte välklippta gräsmattor med rabatter och grejer xD Haha, jamen nu vet jag det iallafall =) Sen så gick vi tillbaka och jag gjorde upptäckten av en illaluktande brun sörja under skorna, och kom fram till att jag trampat på ett ställe som också  fungerat som en hund-toalett. mysigt. Iallafall så lunchade jag och Hanna innan vi cyklade till kyrkan och skulle fixa dans till kvällens Jof, och maten var bra, ett par mackor och två glas vatten, nästan lika bra som fängelsemat :P
Haha, var i kyrkan en stund iallafall. sen tillbaka till skolan och så hade vi estetisk verksamhets lektion, det var inte så kul, men det var uthärdligt.. =)  Efter det så cyklade jag till kyrkan igen, eftersom att Daniel var där, och efter ett besök på hemköp, och med inköpen en familjen dafgård matgrej, kåldolmar och potatismos :D och en korsordstidning så gick vi tillbaka till kyrkan och tillbringade tiden fram till dansen där. =) Sen så dansade jag och Hanna så fint, och barnen var duktiga, och det var bra och så. Och sen fick cykeln bära mig hem. Väl hemma tänkte jag att perfekt, då kan jag jobba matte(!) men inte, för jag lämnade väskan i bilen, och pappa är inte hemma med den, än(?)

Iallafall så ska vi cykla till Stångtjärn imorgon, jag och min basgrupp. Och så ska vi ta massa vattenprover! Segt att cykla dit för att göra det ^^ Men får man bada så =)

Och jag kanske kan hälsa på Julia om några helger ! Hoppas vekrligen att det går nudå :D

Nej, nu kom pappa hem, nu måste jag tvätta gympaskorna.. från brunt klet ^^ =/

/Elin

Vad tycker du? =)

Säg vad du vill! =) :

Vem är du? :
Kom ihåg mig?

Mail-adress?: (publiceras ej)

Har du också blogg? =) :

Skriv här ;) :

Trackback
RSS 2.0