Nollning

Jo det var ju så att vi hade "matte-lektion" och Jonas stod och pratade där framme. The Problem var att han frågade om vi hängde med, men ingen sa något, jo, några sa ja :P Iallafall så fick jag reda på efter att vi inte var många som hade fattat vad han pratade om :P
Iallafall så hade han inte hunnit långt förrän det klampade in två stycken tvåor och pekade ut 5 personer som skulle följa med dem, och eftersom att de hade pekat på mig så följde jag snällt med dem ut ur rummet. Jag blev inskickad i ett rum ensam, och bakom ett bord i det nersläckta rummet satt tre av tjejerna i tvåan, och de frågade mig några väldigt konstiga frågor.. grodor och katter och jag vet inte vad.. ^^ Efter en liten stund blev jag utsläppt därifrån, och jag fick gå in i ett annat rum istället, där fick jag en svart sopsäck att sätta på mig. Sen så fick jag sitta där. De hämtade resten av NV 1:orna i omgångar, och det började droppa in folk, en och en i "påsrummet" och alla fick plastpåsar att sätta på sig. Svart för NV1a och grått för NV1b.

Tillslut, när jag var asvarm av den varma påsen så fick vi ställa oss i korridoren, B i ett led, och A i ett, och emellan stod det 2:or, som så  fint höll oss i handen :P Och det bar iväg ut på gården, där vi först fick kasta vattenballong och fånga, i basgruppen. Vi ägde alla andra! På sant, och tillsist så ändrade de så att vi bara fick ta enhandslyra för att det skulle ta slut någon gång för oss. Sen så var det lite, skicka vatten mellan varandra i en mugg som man hade i munnen, skicka tändsticka mellan varandra som man hade i munnen, samma med ett papper. 
Sen fick vi sitta i ring och skicka runt en hink med vatten, låter inte så kul, men det var deT=)  
Efter det så fick vi en promenad hand i hand till stora torget och där fick vi en lista på saker vi skulle hämta, och vi hade bara 15 minuter på oss. Så vi sprang som baaara den genom Falu centrum för att hitta en hund, en sjungade människa, en kaktus, en gårdagens aftonbladet.. maaaaaassa mer ! Och det gick fort.. usch vad vi sprang, och usch vad varmt det blev i sopsäckarna, men kul var det =) Ehum, ja, det var våran "nollning" eller "inspark" (får inte kallas nollning^^ :P) Ajapp.. =)

Bild:Falufri? ^^därför ni bara får en miniatyr, eftersom att bilden inte är min så vill jag inte lägga upp den som stor + blablabla :P alla NV 1:or iallafall =)


Vad tycker du? =)
Postat av: Olle

tjena! Se där =P rätt som det är hittar man en bild på sig själv nånstant på internet ^^



Är allt bra? =)

2008-09-06 @ 14:19:31
URL: http://rasinj.blogg.se/

Säg vad du vill! =) :

Vem är du? :
Kom ihåg mig?

Mail-adress?: (publiceras ej)

Har du också blogg? =) :

Skriv här ;) :

Trackback
RSS 2.0