misslyckad?

Svar ja ^^ Usch, jag har nog inte valt rätt, jag är ju totalt värdelös på att skriva, och här sitter jag och försöker få ihop en rapport, det går verkligen B A J S, med stora bokstäver. Varför valde jag inte bygg? Kul OCH lätt, eller typ estet dans? eller, nått helt annat... varför har jag valt NV och måste stå ut med sketna naturämnen i 3 år, och vi har inte ens engelska förrän period två?! suck! Varför ska vi skriva rapport om limnologi? Jag gissar på att en del av er som läser här inte ens vet vad det är för någonting, och jag kan ju säga att eran okunskap om det gör ingenting, det är totalonödigt verkligen :P aldrig att jag kommer stöta på några såna problem sen.. nej usch.
Och så blev det inte att jag hann ner på mötet iallafall. Jag som ville de =( Nej istället sitter jag och kämpar försöker skriva min rapport istället. KuL LiV! Menmen, snart är dagen slut, halva dygnet har gått!  ^^

Imorgon i skolan blir det nog kul iallafall, jag ska till Linda på morgonen innan skolan, och yeey, det blir brabra =) Hehu, =) Och jag längtar till nästa helg! =) Haha, nu kan ni få vara nyfikna på vad jag ska göra då, hihi =)

Tur iallafall att det finns något som heter musik! Hur skulle man annars överleva?! =)
Just nu lyssnar jag på Nightwish's version av "Phantom of the Opera", och juste, beställde filmen nu, tycker att den är så mysig =) Ginza har ju typ såhär 40 års jubileum så de har massa titlar för 40 kr just nu, så köpte Lemony Snicket... filmen, för 40, och Edward Scissorhands med =) Och Fantomen på Operan, för typ 99:- =) Och Gudarna måste vara tokiga för typ 49:-, så nu vet ni det också... 

Back to rapporten, nu är min rast slut, kan ju inte ta mer rast eftersom att det går så himla segt att skriva :P

Vad tycker du? =)
Postat av: Helena

ähh det kommer bli jättekul :)

2008-09-28 @ 14:00:50
URL: http://helenana.blogg.se/
Postat av: annaback

jag vet vad du ska göra nästa helg! ha ha! :)

2008-09-28 @ 15:17:37

Säg vad du vill! =) :

Vem är du? :
Kom ihåg mig?

Mail-adress?: (publiceras ej)

Har du också blogg? =) :

Skriv här ;) :

Trackback
RSS 2.0