Hej jag gör ingenting och ändå så får jag ingenting gjort? ^^

Ja, skoldagen började med att jag var på Friskis och gymade, jag  är duktigt =) sedan var det inga fler grejer på schemat. Så gick och åt, fisk och potatis - gottgott =) Sen gick jag till biblioteket med fyra av killarna i klassen och vi skulle hitta en fantasy-bok som det fanns sex exemplar av så att vi alla + en till i klassen skulle kunna läsa samma bok. SLutade med att vi tog tre olika böcker, 2 av varje. Så nu har jag 250 sidor att läsa till fredag :S Sen så gick jag och två av killarna till Friskis och Svettis och fixade friskiskorten. Vi hade lämnat in lappar om det på morgonen, men de hade haft så fullt och inte hunnit fixa det. Men när vi ändå var där så var en tjej där trevlig och letade fram våra 3 lappar och fixa korten när vi var där, så vi fick dem ändå =) Så gick jag tillbaka upp till skolan, och eftersom att rummet var fullt som vanligt så smet jag idag in till ett av de andra rummen och jobbade matte en liten stund med dem. Sen bokade vi några estetisk verksamhets tider och sen satt och hade det trevligt och umgicks i vårat rum till klockan tre.
Då gick jag och Hanna till stan, köpte lösviktste och muffins och gick till Linda och Klärcke, eftersom att Linda var sjuk. Lämnade muffinsarna och téet, kollade runt i lägenheten och sen gick vi tillbaka till ica, köpte frukt och sen till Golden och köpte pizza, sen till kyrkan, åt pizzan, sen Jof med barnen =)

Och nu har jag köpt napp :D ^^ En blå med en typ kanin och en grön med en sköldpadda :P =)

Haha, så nu ska jag och Linda springa med napp i skolan.. och *viskar* jag har suttit med den i munnen sen jag kom hem, gott xP
Nej, nu ska jag sluta, kramhej

Vad tycker du? =)
Postat av: Linda

ha ha nappnappnappnapp

2008-10-02 @ 08:16:28

Säg vad du vill! =) :

Vem är du? :
Kom ihåg mig?

Mail-adress?: (publiceras ej)

Har du också blogg? =) :

Skriv här ;) :

Trackback
RSS 2.0