Götabro/Torp =)

Jaup, idag har vi varit iväg på REunion på Götabro/Torp, eftersom mamma och pappa har varit med en lång period i TC:s arbete, och det var 50 års.. nånting grej. Det var trevligt faktiskt, kan ju inte säga att jag träffade speciellt många i min ålder, men det var kul att träffa gamla teamare från Norrköping, och andra teamare jag känner, också =) God Middag, Tårta, trevlig stämning, massa folk jag kände igen, men inte känner. Massa folk som kände igen mig och skulle prata, och jag visste knappt vilka de var ^^, lång predikan av Tom Bremer (?) amerikan, och någonting i TC.. :P vad det nu var, fler som pratade engelska, men jag hängde med riktigt bra faktiskt =) Kul att träffa folk man inte sett på länge =)  

Och nu vill jag också gå Teen Challenge, bibelskolan, och ut i team!!!! ut i Europa/världen, och finnas till och jobba bland olika missbrukare och så..! Och inte sitta på en gymnasieskola här i Sverige och ha det jättebra.. usch.

Aja, den tiden kommer väl, hoppas jag =)

Sen så skulle vi hem från TC-festen iallafall, och så mötte vi ett par ambulanser när vi kom vid Lindesberg, och en liten stund senare så stod vi stilla i en kö av bilar, nån bilolycka.. Och var en som var på väg mot Falun i en bil som också stod i kö:n, och han sa att vägen varit totalblockerad i över en timme. Fast vi stod inte där så jättelänge.. ett tag, sen starta bilen och köra vidare.. det var lite obehagligt faktiskt.. hade varit en älgolycka, och var massa ambulanser, poliser och brandmän. Men 1,5 timme efter krocken så fick man åka på vägen igen, såg bilen som låg i diket, och ingen kan ha överlevt det?! Det går inte! Usch =/ Jag brukar aldrig tycka att bilolyckor och sånt är obehagligt och äckligt, utan bara spännande.. alltså, jag tycker ju synd om inblandade, men det är ändå spännande på nått sätt.. neej skitsamma.. ^^ Iallafall så var det riktigt obehagligt att se den bilen iallafall.. usch, och jag kan inte släppa bilden, har den i huvudet.. =/ Bläääk! http://www.na.se/artikel.asp?intId=1389798&wpa=totalstopp-pa-riksvag-50-efter-algolycka

Och nu så sitter jag och försöker skriva rapport om limnologi till skolan... egentligen borde jag lägga mig, gick upp 7 imorse och är helt slut efter att ha varit där.. :S på ett sätt, men ändå inte! =) Fast det är lite drygt att vara bland folk man inte känner så, och alla känner en,men man känner ingen, lite apa i bur sådär.. vet itne hur många som har pratat med mig som jag inte känner, och vet itne hur många gånger jag har fått berätta att jag går på gymnasiet, natur.. och blablabla.. idag... ^^ och ont i ryggen som piss bara den har jag =/ 

Nej rapporten till på måndag var det...
hejhopp =)

Vad tycker du? =)

Säg vad du vill! =) :

Vem är du? :
Kom ihåg mig?

Mail-adress?: (publiceras ej)

Har du också blogg? =) :

Skriv här ;) :

Trackback
RSS 2.0