Ba ba ba


Fastnat på hennes röst, jag har alltid tyckt om den sortens röst.. alltså.. lite hest, och nästan gällt.. fast ändå inte :S (inte artister utan människor överhuvudtaget som har sån röst) aja, jag tycker om hennes röst iallfall, fast hon är ju inte så speciellt bra på att sjunga om man säger så.. :P och låten är väldigt enformig.. menmen =)
Jof, lyssnade på en gubbe, som använde overhead xD Projektor hej :P Och sen räknade matte för jag hade så tråkigt, hade ingen miniräknare med, och var inte så sugen på att räkna ut kvadratroten ur 15595 och sånt i huvudet, så nu har jagmassa halvfärdiga uppgifter ner skrivna .. stiften tog slut, inga streck med linjalen blev raka, .. bläääk.
Så nu sitter jag och bejeweled:ar mig... :P
^^

Vad tycker du? =)

Säg vad du vill! =) :

Vem är du? :
Kom ihåg mig?

Mail-adress?: (publiceras ej)

Har du också blogg? =) :

Skriv här ;) :

Trackback
RSS 2.0