Ahapp

Kul, klockan är 9.10 och jag har inget mer i skolan idag nu, hade en 40 minuters lektion på morgonen, 8.30-9.10, bara för att min svenska lärare inte ville ställa in svenskan som alla andra lektioner, eftersom att det är fotbollsturnering idag.. och vi hann ju faktiskt ha 40 minuter av den två timmar långa lektionen, så varför inte?! suck ^^
Iallafall så har jag blivit mycket smartare nu, fick inte ut nått alls av mattelektionen igår, och inte heller nått av kemi-lektionen i onsdags, det känns bra =) eller inte.. ^^
Och typ alla i min klass är lediga eller inte här eller grejs idag =( så skiter nog, antagligen, kanske i lunchen.. hmm..
Kanske ska sätta mig och jobba matte en stund, orka cykla hem. Blir ju inte själv hemma då, så ingen idé.. :P Och har klarinett lektion klockan halv tre, så orkar inte åka hem innan det heller xD ^^ Nej usch vad  jag svamlar.. återkommer sen =)


Vad tycker du? =)

Säg vad du vill! =) :

Vem är du? :
Kom ihåg mig?

Mail-adress?: (publiceras ej)

Har du också blogg? =) :

Skriv här ;) :

Trackback
RSS 2.0