Alltså...

.. jag har haft massa inlägg i huvudet senaste dagarna, veckorna, måndaderna, men inte fått ner nått i ord, och nu har jag glömt bort det mesta, det låter bra va? =) Så därför får ni inte några trevligt inlägg utan bara om mina ganksa ointressanta dagar lite allmänt sådär...

Iallafall så var klassen på Aqua Nova i tisdags, det var jättekul, och hela klassen sprang upp och ner och åkte i magic eye, eller alltså, vi sprang inte ner :P Men det var kul iallafall och trots att vi var hela klassen på samma ringar så var det inga värre skador, en liten, men inget farligt =) och ja...dagen var rolig =)

I onsdags så hade jag och Martin bokat en av skolans systemkameror, för att vi har väldigt lite tid kvar på estetisk verksamhet. Så vi sprang och letade upp bildläraren men fick veta att hon inte var på sitt rum, och hennes lärarkollegor sa att vi fick kolla FC, så vi kollade där, och kul!! Hon är inte på skolan på onsdagar... happ, så vi gick tillbaka men lärarna sa att de itne fick lämna ut kamerorna, så vi gick ner till Lena istället, som är skolans alltiallo typ... ^^ Och tänkte kolla med henne, men hon sa att det bara är den läraren som får lämna ut, ingen annan, och man ska hämta ut dagen innan om man bokar en onssdag, men hur skulle vi veta det!? + att vi var ju inte ens på skolan på tisdagen.. ^^ Men rektorn satt där och han sa att så kan vi ju inte ha det, att elever inte kan hämta ut bokade kameror bara för att läraren inte är där och det bara finns en lärare som fick lämna ut. Så han sa att då fick väl han godkänna att vi fick låna en kamera, och så tog han  ansvar för det, och så lämnade han det han gjorde och sprang runt och letade nyckel, ringde läraren och gjorde allt för att hjälpa oss, vi har en bra rektor!! =) iallafall så hade läraren nyckel till där kamerorna var hemma... så rektorn fixade ett arbetslagskamera till oss, och så blev det typ bra..



Och nu har jag skrivit på det här inlägget i9 typ tre dagar, varje gång jag har loggat in ^^  Men har aldrig hunnit skriva klart, så nu får ni det ändå ^^


Vad tycker du? =)

Säg vad du vill! =) :

Vem är du? :
Kom ihåg mig?

Mail-adress?: (publiceras ej)

Har du också blogg? =) :

Skriv här ;) :

Trackback
RSS 2.0