Suck... Vägarbeten

Någon mer än jag som har sett problematiken med att det görs vägarbeten lite överallt runt om i Falun ? Och att de (självklart) inte slutför arbetet på ett ställe innan de börjar på nästa.  (Och så är det ju på alla andra ställen också ^^ ) t.ex. den "stora" korsningen vid typ stan, hur segt går inte trafiken där nu förtiden? Men det är lugnt det ska ju bli klart till sensommaren 2009... :| Och där kommer man inte förbi överhuvudtaget på ena sidan till fots eller med cykel, så där har jag fått ändra min cykelväg till skolan, och vägen utmed ån, imorse när jag kom så stod det också en stor grävmaskin och täckte precis hela vägen sista svängen upp mot skolan, så det var bara att vända, och svänga upp en gata tidigare och cykla där istället. Och så har vi ju alla andra vägarbeten runt om, alla som hindrar trafiken.. :| Och alla som de lämnar halvfärdiga, för att istället börja på ett nytt ställe, kom igen!

Nej, nu ska vi försöka få ihop någon form av redovisning :S som vi har på fredag, fantasin flödar i gruppen! ^^ Inte så mycket kanske...

Vad tycker du? =)

Säg vad du vill! =) :

Vem är du? :
Kom ihåg mig?

Mail-adress?: (publiceras ej)

Har du också blogg? =) :

Skriv här ;) :

Trackback
RSS 2.0