Music I like

Aop, fick en lovsångskiva av mamma och pappa från de var i London förra helgen, och det var med någon ny artist, och nyu skiva, så de chansade på att den skulle vara bra, och speciellt eftersom att det var till mig, de tycker att musik är lite svårt till mig :P Haha, iallafall så är det typ en pastor och lovsångledare från Holy Trinity....... blablabla, och det var faktiskt riktigt bra tycker jag =) Inte lyssnat igenom alla låtarna än, men de jag har hört =) Al Gordon heter han föresten!! :P =)

Iallfall så räddar musiken min kväll, jag har skrivit om mitt franska grejs, och börjat skriva om på rapporten, det går sådär... franskan gick bra =)

Ehum, åter till musiken, nästa vecka är det lov! =)

Vad tycker du? =)

Säg vad du vill! =) :

Vem är du? :
Kom ihåg mig?

Mail-adress?: (publiceras ej)

Har du också blogg? =) :

Skriv här ;) :

Trackback
RSS 2.0