Mattelektion och veckoslut..

Jaup, mattelektionen, och vi fick tid att sitta och räkna i boken, weei tänkte Elin,och smet från rummet för att sätta sig på basgruppsrummet och jobba istället. Tog några minuter och sen så var David och Andreas S på besök, trevligt tänkte Elin, och gav upp tanken på att räkna matte. Andreas kladdade ner min sida i räknehäftet med olika.. någonting istället, ventilationsgrejer?! kopplingar typ :S aja, så satt och pratade med dem, och sen kom Back också. Efter ett tag kom Jonas förbi, kollade så det gick bra för mig att jobba... opps! men jag ska jobba på tåget istället och ta igen den här timmen =) Efter ett tag kom han tillbaka igen, för han hade kommit på att han itne kände igen en av de som satt på rummet. Andreas fick int vara kvar eftersom han inte är elev här så då fick de gå, och jag fick lite tillfälle att jobba matte, tils jag kollade klockan och såg att bara två minuter av mattelektionen var kvar. Så nu har jag mer matte att jobba, och min sida är full av ventilkopplingar och grejer, som jag fattade allt av :P Men trevligt iallafall.. och nu måste jag ner på stan, måste ha något att äta på tåget tror jag =) Matte, rubiks kub och godis, det låter bra =)

Återkommer igen

Vad tycker du? =)
Postat av: Frankenstein

Nu ser det är jättefel ut, men du förstår förhoppningsvis vad jag menar och syftar på när jag skriver det:

Du skulle ju inte äta godis på tåget.. =( hmorr =P

2008-10-04 @ 23:31:36

Säg vad du vill! =) :

Vem är du? :
Kom ihåg mig?

Mail-adress?: (publiceras ej)

Har du också blogg? =) :

Skriv här ;) :

Trackback
RSS 2.0