Idrott, woo. forts.

Ja alltså, idag hade vi löptest - konditionstest på idrotten, man skulle springa 2-3 km (valfritt) på tid, dvs 5,6 eller 7,5 varv runt det röda på friidrottsställen. Så hejhå, jag började springa, och efter ett varv hade jag så ont i benhinnorna -stört, men fortsatte, efter två varv så hade jag ont i benhinnorna + att jag hade stört ont i.. alltså, när jag andades in kändes det som att någon satte en kniv mellan revbenen på mig, asont gjorde det =/ men sprang ett varv till, ganska ihophukad,men efter det varvet så gav jag upp, suck!!! värsta dålig är jag =/ Men det gick verkligen inte! Jag var inte ensam om att avbryta iallafall, men jag hade ju ingen bra anledning som astma eller nått ju =( Aja, efter det så cyklade vi ner och gymade en timme, och sen lunch.

Vad tycker du? =)

Säg vad du vill! =) :

Vem är du? :
Kom ihåg mig?

Mail-adress?: (publiceras ej)

Har du också blogg? =) :

Skriv här ;) :

Trackback
RSS 2.0