Godmorgon

Ja alltså, jag har inget vettigt att skriva här.. ^^ Men iallafall, ikväll är det House! =) Weei, och ska snart cykla ner till skolan idag, har bara en bokning, ett till två, =) Och så kanske jag och Martin ska ta lite foton, men det är inte så jobbigt =) Och min fantasi tog slut nu ^^ Måste ringa till tre.. och se vad jag ska göra, har inte köpt en telefon för att gå och lämna in den flera  gånger =/ Fast jag vågar inte ringa, ännu mindre vågar jag gå till telefonbutikerna i stan, eftersom att de inte ens är tre-säljare.. eller grejjs. ajja.. Iallafall så är det onödigt att skicka sms till mig nu, för mobilen tar inte emot dem, har varit så sen i lördags, så jag har inte dissat något med mening =) Men, ska nog fixa det idag, så i eftermiddag är det nog lugnt att skicka igen - om man vill få svar vill säga ^^
Nej vad jag bara svamlar - som vanligt.. hejdå

Vad tycker du? =)

Säg vad du vill! =) :

Vem är du? :
Kom ihåg mig?

Mail-adress?: (publiceras ej)

Har du också blogg? =) :

Skriv här ;) :

Trackback
RSS 2.0