godissugen..

Hejsanhoppsan, jag kom inte in på bloggen igår =( Iallafall så hade jag fullfart på förmiddagen, och det gick bra, ävenom det var tråkigt. Sen åkte jag, mamma, pappa och Daniel hem och åt mat, och sen åkte de tre ner till kyrkan igen, de skulle på någon samling, så jag blev ensam. Så då kom Emil, och efter en stund så  började det droppa in folk som varit på kupolen, men inte min syster. Sen var det dans, usch vad jag inte är menad att hålla på med dans, ingen jazz för mig nästa termin inte.. ^^


Nu har jag nyss varit på banken och på skatteverket, och sen banken en gång till igen, fixade så att jag ska få legitimation, det kan alltid vara bra att ha, och jag har ju itne körkort eller nått än... :P

Hmm, ja, godis skulle inte vara fel.. jo det skulle det! Jag ska försöka hålla mig till lördagar, eller iallafall till helgerna (fredag- söndag) i fortsättningen. =) ^^

No vettigt mer att säga.. seeyaa

Vad tycker du? =)
Postat av: Sara

Du är visst menad till att dansa. Come on, Du är ju duktig. (och det är JAG som säger det^^)

2008-10-16 @ 16:26:19
URL: http://galentupp.blogg.se/

Säg vad du vill! =) :

Vem är du? :
Kom ihåg mig?

Mail-adress?: (publiceras ej)

Har du också blogg? =) :

Skriv här ;) :

Trackback
RSS 2.0