Buss-komik

:P
Ja, först det som inte är komik, alltså att min telefon börjat hata mig igen, så imorse så ringde inte mitt kära alarm som jag hade satt på, vilket ledde till att jag inte vaknade förrän jag vaknade av mig själv, vilket var klockan 07.46, och jag skulle åka med åtta-bussen till skolan, hej! Jag hade inte packat färdigt för helgen, och jag var i stor behov av en dusch! Så jag hoppade in i duschen snabbt, duschade på en och en halv (1,5) minut, och packade färdigt, och sen sprang till bussen. Weei. Håret stod åt alla håll och det var säkert schampoo kvar i! suck

Hann med bussen iallafall och det är trevligare och socialare att åka buss än att cykla, (jag har bara cyklat än så länge till skolan, men kunde inte cykla idag eftersom jag ska med tåget direkt efter skolan och inte vill lämna cykeln på skolan över helgen.)  Och det var folk från Gruvris (PARALELLERNA!^^) på bussen, trevligttrevligt =)

Kom till skolan iallafall,och hade svenska lektion med Åsa, sen fysiklektion med Henrik och sen fick jag äntligen gå och äta lunch!! :D Kycklingfilé, potatis, vatten och kaffe, och kanelbulle - eftersom det är kanelbullens dag imorgon.. =) Min mage slutade ha ont, och jag var mätt och nöjd (belåten :P).

Så nu snart har jag matte, och jag hoppas på att det är jobba i boken som gäller, vill inte att en till lektion som förra fredagen ska få förstöra min dag =/

Haha, just det! Rubriken!! Haha, glömde bort det :P
Joo, att har ni tänkt på att bussåkandet är lite komiskt någon gång? Tänkte på det när jag kom ner med bussen till stan idag, för på bussgatan stod det f u l l t med bussar, och alla var fyllda med gymnasieelever, ungdomar av alla slag. Och bussarna är en rolig transport..grej, som liksom, skeppar runt elever till olika skolor och grejs.. alla sitter som 'robotar', hoppar på bussen, går av, är i skolan, hoppar på bussen, går av, är hemma. Och det ser så kul ut, för det är bara liksom.. invant hos många.. :P Och eftersom jag är så dålig på att sätta ord på grejer så tror jag inte att ni förstår det jag försöker få fram.. =/ Men om någon gör det så skicka en snabb kommentar ,så blir jag glad =)

Nej, det blev inte alls vad jag hade tänkt mig, nu ska jag sluta...
På återseende - tyvärr..

Vad tycker du? =)
Postat av: Hanna så klart!=)

förstår absolut hur du tänker=) var en robot idag ^^ kramar

2008-10-03 @ 16:56:25
URL: http://onelittlewhitespot.blogspot.com
Postat av: Ida

En utbytesstudent sa en gang att i Sverige var alla som robotar nar de akte buss. Man satt for sig sjalv, pratade inte med nagon, lyssnade pa musik eller bara stirrade ut genom fonstret medan i USA (Vart han kom i fran)var det tvartom, dar var det mycket mer liv, prat och skratt pa bussarna. Undrar varfor?

2008-10-04 @ 18:38:03
URL: http://ljusarharifran.wordpress.com

Säg vad du vill! =) :

Vem är du? :
Kom ihåg mig?

Mail-adress?: (publiceras ej)

Har du också blogg? =) :

Skriv här ;) :

Trackback
RSS 2.0