22.22

Wei, dagen har gått bra, men jag har inte gjort något vettigt alls, men jag har sprungit runt med napp i munnen hela dagen, (oj vilka massa blickar jag har fått) och jag har suttit hela dagen, i skolan också, och försökt lösa rubiks kub, alltså alla sidorna  ;)
 
Alltså har jag inte fått något bra gjort, menmen, så är det :P Hade en givande *hosthost* kamratrespons, och en väldigt givande kemi-lektion, givande av den anledningen att jag inte fattade någonting alls?! ^^
Efter skolan så gick jag och Daniel hem till Erik iallafall och sa grattis och åt tårta, ja han fyller år idag =)
Sen cyklade vi hem till mig, tv, och så bakade jag kladdkakemuffins/kladdiga chokladmuffins, att ha till fika på mentorsmötet i skolan imorgon =)

Och nu är det två.. en och en halv dag kvar, sen åker jag till Stockholm hela helgen, och hälsar på Heleni :D Hehu, det ska bli kul! Missar klarinettlektionen på fredag, men so, det är det värt =)
Nej, nu ska jag fixa kuben, om det så ska ta hela natten!!!

Tjopp

Vad tycker du? =)
Postat av: Maddis

Jag har lärt mig av en klasskompis hur man löser en sån kub nu! :D hihi

2008-10-18 @ 17:53:43

Säg vad du vill! =) :

Vem är du? :
Kom ihåg mig?

Mail-adress?: (publiceras ej)

Har du också blogg? =) :

Skriv här ;) :

Trackback
RSS 2.0