Sjuklingar överallt

Ja, det känns som att alla är sjuka? På varannan bilddagbok står det att personen är hemma och är sjuk, och alla man pratar med är förkylda/lite små sjuka.. vad är det för mening med deT? :P

Nu är det så att jag behöver respons på min novell, för vi har kamratrepsons på torsdag, och jag måste ha den tillräckligt bra till det. Så responsa den!! Fast ni får inte läsa den ;)

Någon som vill komma och fixa något gott till mig att dricka? Nått varmt som är bra för halsen? Och sen högläsa Harry Potter för mig =) För det går inte så bra för  mig att läsa, för jag har så ont i ryggen så kan inte sitta så jag kan läsa, men om någon läser för mig så kan jag ligga ner xP iof så hatar jag att lyssna på högläsning, jag måste läsa själv för att tycka det är bra/kul.... :P

Fantasin flödar... nej, det gör den inte, den droppar..

Vad tycker du? =)

Säg vad du vill! =) :

Vem är du? :
Kom ihåg mig?

Mail-adress?: (publiceras ej)

Har du också blogg? =) :

Skriv här ;) :

Trackback
RSS 2.0