Mindre än en månad till jul.. det ni!

Ja, det är ju sant.. och jag är inte klar med julklapparna än :O Brukar aldrig vara så här sent 'ute' med det.. och jag hatar att springa på stan mitt i julstressen så jag tänker fixa det fort som möjligt! Hehu =)

Idag blír det lite en 'ta det lugnt' dag tydligen, för jag som hade ont i halsen hela dagen igår tänkte att det försvinner nog över natten, men oh så fel jag hade. Har plågats med det sen jag la mig i sängen, tills jag vaknade gick upp, har ju inte kunnat sova ostört hela natten, men det gör ingenting, det är tråkigt att sova :P Iallafall - så efter ett tag kom jag på att... min enda lektion, idrott, (dessutom så är det teori,) inte är så jätteviktig, så jag stannar hemma, skriver min novell, räknar matte och hoppas på att bli frisk till kvällen, till Jof. =) Och tar mattetalen slut eller om novellen plingar till och bara är klar helt plötsligt så blir det Harry Potter :D För min mamma sa åt mig att inte jobba hela tiden, utan vila upp mig.. typ. hejhoo

Återkommer om en liten stund * (troligtvis..)

Vad tycker du? =)

Säg vad du vill! =) :

Vem är du? :
Kom ihåg mig?

Mail-adress?: (publiceras ej)

Har du också blogg? =) :

Skriv här ;) :

Trackback
RSS 2.0