Lite updates.. boring

Det var ett tag sen.. vet inte exakt.. ^^ Sist jag skrev levde jag på flytande mat iallafall, det gör jag inte nu. =) Äter riktig mat.. märker inte av tandställningen mer än att det är lite äckligt att äta, det fastnar ju en massa =/

Igår gick jag runt och frös, jobbigt, idag har jag varit irriterad i halsen / haft ont i halsen ändå sen jag vaknade imorse.. lite jobbigt det med, vill inte bli sjuk nu ju =( Så jag sa nej till att jobba den här veckan, för det och för att jag måste skriva novell, idrott, och jobba matte, och nästa vecka är det NP i matte A, läskigt. Fast det går nog bra, det är ju ganska lätt =)

Och på torsdag ska jag leka med Jessica, weei =) http://purplepiink.blogg.se/

Ehum, jag måste skriva min novell, och inte går det bra inte, nej usch, och glömde den i skolan, alltså på datorn.. så nu måste jag fortsätta där jag tror att jag var och sen försöka fläta ihop det..

Babbelbabbel..

Hejdå E


Vad tycker du? =)
Postat av: jessica

puss !

2008-11-24 @ 16:45:41

Säg vad du vill! =) :

Vem är du? :
Kom ihåg mig?

Mail-adress?: (publiceras ej)

Har du också blogg? =) :

Skriv här ;) :

Trackback
RSS 2.0