hungrig -.-'

Nu har jag fått räls! 8 timmar sen, och nu börjar det göra ont.. Och jag är så hungrig ! I tisdags var det ju öppet hus, då det inte blev så mycket mat den dagen, igår kände jag mig inte hungrig när jag kom hem, så åt ingen mat (dumt av mig jag vet ^^ )och idag har jag ju intte kunnat äta nått, mer än lite soppa när jag kom hem från skolan.. SÅ jag är rejält hungrig.. =/

Haha, jag försökte mig på att äta en chokladboll i skolan, typ en timme efter att jag fått tandställningen, fick "tugga" med tungan istället för tänderna och det tog 15 minuter att äta upp den, för fick ju bryta av bitar och stoppa i munnen :P Iallafall så gör det ont nu, och jag fick/kan bara äta typ fil/soppa/yougurt/nyponsoppa ikväll, och har ju redan ätit soppa, och lite yoghurt, men hur bra mättar det ? ^^ och kommer kunna äta en så varierad kost de kommande dagarna som just fil/soppa, kul ^^
Jag vill ha riktigt mat!! ^^

Återkommer snart *

Vad tycker du? =)
Postat av: ErikT

Lider med dig :(

Men det kommer bli bra när det är över! :D

2008-11-13 @ 23:49:22
URL: http://eriktegenfeldt.blogg.se/
Postat av: Hanna

dumt... du får mosa bröd och makaroner och sånt i soppan vettja!! ;) kramar till dig

2008-11-14 @ 13:20:26
URL: http://onelittlewhitespot.blogspot.com

Säg vad du vill! =) :

Vem är du? :
Kom ihåg mig?

Mail-adress?: (publiceras ej)

Har du också blogg? =) :

Skriv här ;) :

Trackback
RSS 2.0