House

Tog bussen ner till stan och sprang på H&M, Lindex, Vero Moda och Gina Tricot, under tiden som jag väntade på andra bussen.. 15-20 minuter ungefär.. hittade inte det jag letade efter.. :P på bussen bortåt så träffade jag iallafall Andreas och satt och pratade med honom, och sen kom också Linus, trevligt =) Sen hade vi House, 4 personer var vi som kom idag.. :P satt iallafall och fikade nygräddade våfflor, med tre olika sorters sylt och grädde (ingen grädde för mig inte :P) och pratade och så, det var mysigt =) Sen buss hem igen, tog sällskap med Ollars, och så kom Linus på samma buss (igen!) Det var ju trevligt :P

Kvällen var rätt så najs, tycker jag  =)

Vad tycker du? =)

Säg vad du vill! =) :

Vem är du? :
Kom ihåg mig?

Mail-adress?: (publiceras ej)

Har du också blogg? =) :

Skriv här ;) :

Trackback
RSS 2.0