Harry Potter

Nu börjar det hetta till sig lite, det är full strid inne på Hogwarts och det är spääännande =) Hjälp vad ledsen jag kommer bli när boken tar slut! Aldrig mer något nytt om Harry Potter =/ Något mer som är spännande är Goldbergbanan imorgon, det blir kul! Jag berättade om den i förra inlägget, så tänker inte göra det igen.  =)

Nu är jag i ännu mer behov av att få respons på min sketna novell!!! Han som skulle ge mig respons var inte där när vi hade kamratresponsen idag, så jag fick ju ingen respons, så då gick jag till min svenska lärare och frågade om inte hon kunde kolla igenom den lite snabbt och responsa mig, men ne-ej det ville hon inte. Det fick vara som det var tyckte hon. Men jag ser ju inte själv vad jag gör för fel och vad jag borde ändra på när jag sitter och skriver, det är ju viktigt att någon annan läser, som inte snöat inne helt på den, och som kan se utifrån vad som kan förbättras eller borde ändras på. Nej, orättvist tycker jag, då skriver ju inte jag min slutversion med samma förutsättningar som de andra. Men det är väl så livet är och ska vara.. orättvist alltså.. Men då hade jag ju inte ens behövt skriva första utkast och krångla, eller kan ju lika gärna lämna in det som det är nu.. och den är i stort behov av förbättring, bara tt jag inte kan se det, när jag själv har skrivit den, det blir ju inte helt annan sak.. Nej, jag förväntar mig inte att ni ska förstå hur jag tänker eller vad jag försöker säga..

Nu ska jag snart bege mig in i den värld jag tycker om bäst, och alltid har tyckt om bäst? Bokens värld!

Vad tycker du? =)

Säg vad du vill! =) :

Vem är du? :
Kom ihåg mig?

Mail-adress?: (publiceras ej)

Har du också blogg? =) :

Skriv här ;) :

Trackback
RSS 2.0