Filmtittandet slut, novellen fullständig (?), franskan går inte så bra.


J'habite á Falun, á Galgberget avec ma meré, mon peré et mes deux soeurs, Sara et Jenny. Nous avons une maison avec six chambres, une cuisine et deux salle de bains. Le coloeur á la maison est une melange avec marron, jaune et blanc, je n'aime pas le coloeur. Ma chambre est noir et blanc, les tapeter est blanc avec un peu noir. J'ai un lit marron, et un bureau noir. Devant le bureau noir j'ai un chaise c'est noir aussi.
 
Haha, finns det ett ord som är rätt? xD Eller ett enda litet (la, le, mon, ma, mes......) ord som är rätt? ^^

Hjälp mig!!


Gökboet var bättre i slutet än början men fortfarande inte så jättebra
Edward Scissorhands var jättemysig, han var ju bara såååå söt (a)
Fantomen på Operan var bra, fast den har jag ju sett förut, musiken tycker jag om! =)

Halsen svider, kliar, irriterar, rösten håller inte, orken räcker till att skriva novell..
Jag är hungrig.. orkar inte
Jag måste verkligen duscha.. orkar inte..
Nellie var jättesnäll och skickade hem min novell till mig så jag kunde skriva på den, tack! =)
Linda ska ta hand om mig imorgon, för då ska jag till skolan och vi ska bygga Goldberg ;D hahah :P

Nej.. jag ska dra mig.. från datorn.. och göra något vettigt.. nej det orkar jag inte.. jag ska skriva klart min franska, sen min svenska.. imorgon har jag kemi-seminarium :O =/


Vad tycker du? =)

Säg vad du vill! =) :

Vem är du? :
Kom ihåg mig?

Mail-adress?: (publiceras ej)

Har du också blogg? =) :

Skriv här ;) :

Trackback
RSS 2.0