Det är inte alltid motivet som är motivet.

Idag har varit idag,

Föresten, var på tandregleringen idag, och tog massa bilder.. och fick en ny tid, så nästa torsdag smäller det, då får jag min räls - i två år.. spännande.

Och jof.. jag är överflödig, och bara i vägen.

Och skolan.. vi hade redovisning idag, jag och Martin, vi är faktiskt ganska duktiga =)  ^^ Inte sämst iallafall.. (Och därifrån är rubriken.. bra beskrivning på vårat arbete =) 

:P

Back to work.. nejdå, mormor och morfar är här =) Med sina två kattungar!! :D Myspys

Brb
  

Vad tycker du? =)
Postat av: hanna

förlåt elin :/

2008-11-05 @ 21:03:10
URL: http://onelittlewhitespot.blogspot.com

Säg vad du vill! =) :

Vem är du? :
Kom ihåg mig?

Mail-adress?: (publiceras ej)

Har du också blogg? =) :

Skriv här ;) :

Trackback
RSS 2.0