Dancing for... ?

Ja, jag är inte gjord för att dansa, det är bara att inse.
Så dåligt som det gick idag har det nog aldrig gått, jag darrade/skakade i hela kroppen/musklerna redan efter  en halvtimme, för jag var så slut i kroppen, kul, vad är jag för mes egentligen? Ajapp, trots att det gick asdåligt för mig så började vi med stora jazznumret idag, dansar till "Everybody dance now" och idag dansade vi till en remix, som gick snaabbt! och efter några gånger satte jag det, så jag vet hur det ska se ut nu iallafall, fast jag inte lyckades få till det så bra där.. fast det var kul iallafall, eller den dansen, sund att vi dansar så lite där.. =/ Mycket mer streetigt i den iallafall =) Och jag tycker bättre om street, men vad kan man vänta sig om man dansar jazz/show, jag tror inte att det är bra på att hoppas på street iallafall.. Men eftersom jag inte är så graciös av mig så passar streeten mig lite bättre än jazz/show-dancen iallafall.. tillbaka till saken (det här var bara lite tillägg nu efteråt för hela texten blev så übernegativ ^^ )
sen slutade vi allt med att köra igenom våran dans igen, det gick asdåligt.. suck.
Iallafall så fick jag träffa, och dansa med Sandra, (en gång varje vecka) och det är välbehövligt, och det är värt att stå ut med jazz, som jag är jättedålig på, just för att få göra det tillsammans med Sandra iallafall, I like it, we rock! (Fast jag rockar inte på att dansa, men på.. jag vet inte... :P)

Nej, Miss Li gör sitt bästa för att muntra upp mig, hon lyckas nästan, hennes musik är glad.. iallafall om man tittar på henne när hon sjunger, hon är ju så värsta söt när hon sjunger =)

Hejdoo

Vad tycker du? =)
Postat av: Den där sandra

alltså att träffas gör allt värt typ :)

fast jag tycker dansen var roligare idag.

försöker att intala mig att jag är där för min egen skull liksom och då bryr man sig inte i vad de andra tycker och tänker :) då är det party! :D

street nästa termin? ;D

pusss sötnos<3

2008-11-02 @ 23:33:06
URL: http://werdnas.blogg.se/

Säg vad du vill! =) :

Vem är du? :
Kom ihåg mig?

Mail-adress?: (publiceras ej)

Har du också blogg? =) :

Skriv här ;) :

Trackback
RSS 2.0