Advent

Första advent idag ju!! =) Hade fullfart.. eller rättare sagt, jag var på fullfart. Och jag känner att min tid där är Ö V E R !!! på riktigt, jag är så överflödig så det skriker om det. Tur att barnen tycker om mig iallafall, tror jag, annars hade jag total dött idag.. Så värdelös och överflödig känner man sig.

Hemma hos Rodheim har vi varit också, och gått runt på julskyltningen! =) Jag och Daniel alltså =) <3

Sen har jag varit på dans, stora jazznumret är roligt, det gick bra. Egna dansen går ganska bra, fick bekräftat idag att jag är bland de sämre i gruppen iallafall =/ Det är tre rader, först så står jag på ena sidan på andra raden, sen står jag längst ut på ena sidan på sista raden.. flyttar bara bak ett steg vid platsbytet .. kul.. men ajja..

Sen så loggade jag in på msn, och så hade jag fått en offline meddelande av Erik där han länkade till det här klippet:

Galenskaparna alltså <3 <3

Tack Erik, var inte på toppen humör efter dansen, men jag blev glad igen när jag såg klippet! =)

Vad tycker du? =)
Postat av: Erik T

Hehe, lugnt :D

Galenskaparna kan sina saker! :D

2008-11-30 @ 23:08:34
URL: http://eriktegenfeldt.blogg.se/

Säg vad du vill! =) :

Vem är du? :
Kom ihåg mig?

Mail-adress?: (publiceras ej)

Har du också blogg? =) :

Skriv här ;) :

Trackback
RSS 2.0