22.22

Halsen värker, det spritter i benen, men orken räcker inte till.. håller på och fixar med dans till jof, och det är roligt, låten gör mig glad, barnen gör mig glad.. ser fram emot det imorgon faktiskt =) Dagen har varit bra.. Daniel kom, vi såg på Gökboet, den var inte så bra.. vi såg inte klart riktigt hela, så jag ska göra det snart.. själv.. Imorgon ska jag lägga all energi på att novellen blir bra..
Och jag slutar nog med VG i estetisk verksamhet, som det ser ut nu, inte nöjd, men om jag tänker efter så har jag väl inte gjort mig förtjänt av ett MVG.. egentligen inte ens ett VG kanske? ^^
Har ingen idrott imorgon =( Fast det är nog bra, eftersom jag misstänker att en förkylning håller på att smyga sig på mig.. och.. kan vara bra att ta det lite lugnt kanske..
Snart har jag läst klart Harry Potter föresten! 7:e och sista boken. (Jag vet att jag är lite sen, men det råkade ju vara så att någon berättade för mig hur den slutar, så då var det tvunget att gå så llång tid så jag glömde bort det innan jag kunde läsa den.. ^^ men nu så) 300 sidor kvar, sen är det slut, 4-ever =( Usch, jag kommer bli ledsen =(

Nej, Harry Potter väntar, musiken på mitt rum väntar, sängen väntar snart och duschen ska få ett snabbt besök innan jag lägger mig..

Puss :*

Vad tycker du? =)

Säg vad du vill! =) :

Vem är du? :
Kom ihåg mig?

Mail-adress?: (publiceras ej)

Har du också blogg? =) :

Skriv här ;) :

Trackback
RSS 2.0