--Reality--

Ah, jag har tråkigt, jag sitter i skolan, mina betyg är inte bra, inte tillräckligt för mig, jag orkar inte!!

Snart har jag kemi, men tror jag ska sätta mig med matte... och komma igång lite, tror vi ska börja med funktioner typ....
Iallafall så är det House ikväll =) Weei, jag överlever nog dagen ändå, och house är trevligt, att komma dit, känna sig trygg, sitta i en liten grupp och prata (just nu pratar vi om de olika ämnena som predikoserien som håller på nu.. ) trevligt, och jag trivs i min housegrupp, äntligen!  Eller, okej jag kan inte säga om hur den var förut, för då såg jag det, och sen gick jag inte på House, menmen.. ^^

Och imåndags bytte vi basgrupper i skolan, våran grupp var oslagbart bra innan!! Men ajja, jag tänker verkligen försöka ge det en chans nu, det blir säkert bra, idag ska vi börja med fysikarbetet - i gruppen :S 


Och på tal om katter (jag pratade inte om katter, jag vet :P) iallafall, imorse när vi kom upp så hade katterna lagt sig tillrätta i handfatet, båda två, såg så mysigt ut =) Och så blev de ju väckta så de åt frukost och sen så hoppade de upp och la sig där igen, haha, såg ganska roligt och sött ut =) Åhh, jag vill också ha djur!! Jag är helt kär i djur, av alla former, utom insekter :P Haha, nejmen jag vil ha en gris, och chinchillor, och en katt skulle inte vara helt fel, de är mysiga =) En hund - labrador skulle inte heller vara fel, en apa skulle inte vara fel alls, nej vad rätt det skulle vara, fast den kan man kanske inte ha som en bebis så, inte i Sverige iallafall,  annars så skulle en kanin vara mysig. Men fortfarande helst en gris eller 2 chinchillor.. =( Jag vill!!!

Matte var det ju..

Btw, min bdb väntar på ditt besök!! Den är sällskapssjuk .. :P

Hejdoo


Vad tycker du? =)

Säg vad du vill! =) :

Vem är du? :
Kom ihåg mig?

Mail-adress?: (publiceras ej)

Har du också blogg? =) :

Skriv här ;) :

Trackback
RSS 2.0