Tonårsläger - Dalagården

Jaop, första dagen hade jag bäddhjälp ;O bäddarOllars bäddade och gjorde så fint så =) Inte att nämna är att jag inte ligger så jättestilla så jag rev upp lakanet första natten... :P Annars så gick detbra att sova, från början så bodde jag med tre tjejer som jag inte kände, men det fixade sig ganska snabbt och sen så bodde jag med Anna, Sofia och Patricia. =) Och iår så fanns det inga "läggtider" på lägret, det vill säga att man fick gå och lägga sig när man ville, bara man orkade med hela lägret, det var jätte bra =)
Ploj och skoj..på tonårsläger f.v. Daniel, Jag, Ollars, Anna, Jibbril. Vi visade hur man borstar tänderna, alla borstar med samma tandborste, och spottar i samma glas, och sista personen dricker upp det. Äckligt,, ^^ Och min tandborste luktar inte gott nu xP Det var rätt kul iallafall, för alla såg så äcklade ut :D ^^ Sen så var det tre killar som "skrev ord" med rumpan, bokstaverade, haha, det var kul =) --> visar bokstväer med rumpan

volleyboll Volleyboll, det är tydligen inget som det kan bli för mycket av, var nog folk där nästan hela tiden tror jag, och det var okcså en volleyboll turnering, som jag inte har en aning om vem som vann... :P Aja, det är väl rätt så chill att kolla på iallafall... ^^ :PJag och Katta dåvah Och, ja, man kanske inte kollar på volleybollen om man kollar på heller...


1. diska 2.. 3.Anna 4. Bad

1. Duktiga diskare, jag och Martin matchade varandra snyggt =)
2,. Je t'adore
3. Trött rumskompis, Anna. Som för övrigt sov till klockan 10. på fredagen ^^ Men det blev lite sent kanske, och vi låg och pratade på natten när vi hade lagt oss även om vi båda visste att hon aldrig skulle orka vakna dagen efter ;) 
4. Jao, fredagen blev jag iknuffad i vattnet, de kom upp och hämtade mig och bar ner mig till sjön för att sedan kasta i mig i vattnet, jättekul, för eftersom jag skulle åka hem så hade jag packat ner alla kläder. Bytte ändå till mina badbyxor, som var nästan torra, åt middag och sen så blev jag ikastad igen, kul! Eller inte, på bilden är det iallafall Niclas, ledare, som blivit i kastad, eller, de lyckades inte kasta i honom, för när de kom ner till vattnet så sprang han och hoppade i själv... :P
ElinLydiaJag och Lydia vid vattnet.
Det var ett mysigt läger iallafall, =) Min kväll ute på udden gör sig väl påmind av 10 myggbett på ena fotleden, menmen.. det är väl som det är ^^ Och imrgon slutar lägret för alla andra också, så då åker jag väl ner till kyrkan och kollar när killarna dansar =) Hehu, kuligt. Blev lite mycket bilder, men en bild säger mer än 1000 ord, så ;) hehe, på återseende?


Vad tycker du? =)
Postat av: katta

Massa kul ju<3<3 fina biler åxåå!

2008-07-06 @ 23:20:26
URL: http://caramellklick.blogspot.com

Säg vad du vill! =) :

Vem är du? :
Kom ihåg mig?

Mail-adress?: (publiceras ej)

Har du också blogg? =) :

Skriv här ;) :

Trackback
RSS 2.0