Uppsala

Har varit nere i Uppsala på Europakonferensen måndag - tisdag. Det var mysigt faktikst, var där med familjen (inte Sara) och Daniel =) Och juste, Rodheim också, men det märkte jag inte av ;) Såg inte så många jag kände =/ det var lite tråkigt, men träffade och pratade med Jonathan iallafall, jättekul =) 4 år sen?! 3,5 iallafall.. Och såg några fler, men vågade inte prata med någon ^^
Well, tyckte väl faktiskt att det var rätt bra där nere, hann lyssna på några olika talare, och 2 av dem var helt okej bra =) Sen så blev jag väl lite besviken på att de skulle envisas med att sjunga alla lovsånger på svenska där nere, de är ju så mycket bättre på engelska - allihop, och det var ju ändå E u r o p a konferens.. Engelska - h a l l å!
Ahapp, annars var området väldigt.. litet för att rymma så  mycket saker, allt var ihop tryckt på väligt liten yta.... och fanns inte så jättemycket att göra. Så, jag och Daniel gick in till Uppsala och Domkyrkan mellan två möten, Grymt häftig.. (snygg) kyrka iallafall, och stor =) Fast den var lite läskig, eller, äcklig... :P
 Och jag känner att det kommer inga ord nu, utan måste tvinga fram dem, så nu slutar jag skriva.. :P Åkte hem igårkväll iallafall, efter kvällsmötet, det var jag inte så intresserad av, satt och halvsov ^^ Sen en mysig bilresa hem =) och... sen inget mer.. :P

Vad tycker du? =)

Säg vad du vill! =) :

Vem är du? :
Kom ihåg mig?

Mail-adress?: (publiceras ej)

Har du också blogg? =) :

Skriv här ;) :

Trackback
RSS 2.0