Summer

Nu har Falun varit varmast i Sverige ett par dagar, och det är väl itne så att jag uppskattar det jättemycket kanske... ^^ Menne, fredag, lördag har jag varit med Daniel iallafall, har varit mysigt, och igår var vi ute en vända på Hellmansö. =)
Just nu sitter jag iallafall och nördar msn ^^ Jonathan tycker att jag är lite efter som inte vet vad "Animé" 'är.. hehe, (A) Ja, jag är tydligen helt otrolig iallafall :S ^^
Hehu, nu ska jag ta reda på vad det är, hans förslag är att jag ska googla på det?! Aja, sen så ska jag hoppa in i duschen, och efter det ska jag bege míg nermot staden, och sen vidare.. det blir nog bra =) måste försöka äta något nu också...
Återkommer, hejhopp

Vad tycker du? =)

Säg vad du vill! =) :

Vem är du? :
Kom ihåg mig?

Mail-adress?: (publiceras ej)

Har du också blogg? =) :

Skriv här ;) :

Trackback
RSS 2.0