Söndag

Idag blidde det en heldag med Daniel, mys =) <3
Jag har tjockat mig förvånansvärt lite de sista veckorna har jag kommit på, kanske dels för att jag har varit på Daniel att han inte får äta godis och så, då kan jag ju inte äta själv heller... :P Haha, men det känns rätt så bra =)
Idag slutade tonårslägret med gudstjänst, var tydligen fullsatt och så i kyrkan, naajs ! =)
Btw så har jag inte ont i foten längre, det sista jag gjorde innan jag somnade igår kväll var att be att det skulle gå över (jag har haft ont i foten sen i måndags, och gått på bara tårna på ena foten.. jobbigt) Iaf, imorse när jag vaknade så kände jag ingenting..och inte gjort på hela dagen heller =) Det är najs!! Gud kan fixa det som jag inte kan fixa själv ;P =)

Nu är det iaf snart dags att sova, inte så speciellt kul, men måste väl..
Btw, jag blödde näsblod idag(!) :O äckligt, Första gången i hela mitt liv!! Usch, äckligt iallfall..
Aja, blev inte så mycket, men lite updates iallafall, väldigt osammanhängande..^^ ajja nu ska jag börja på Daniels bok, på engelska.. får väl se hur det går... jag ska bli bra på engelska har jag bestämt iallfall =)
Tack du för idag <3

Och godnatt på er allihopa, puss

Vad tycker du? =)
Postat av: Katta

wiiii =) Amen syster ;D

2008-07-07 @ 14:00:26
Postat av: Frankenstein

Tack =) <3

2008-07-13 @ 12:38:51

Säg vad du vill! =) :

Vem är du? :
Kom ihåg mig?

Mail-adress?: (publiceras ej)

Har du också blogg? =) :

Skriv här ;) :

Trackback
RSS 2.0