Queen står för min underhållning



Weei, nu har jag suttit hemma hela dagen, inte så jättekul kanske, men så är det.
Jag har nästan lite ont i magen för allt godis jag har ätit =( Igår i bilen satt jag och åt av min systers godis, och det resulterade ju i att jag hade nästan allt mitt godis kvar, som jag hade köpt precis innan vi åkte hemåt. Så det godiset har jag gott och snaskat på idag, usch! Jag sov faktiskt till halv nio imorse, det var rätt duktigt gjort tycker jag, kvart i nio hoppade jag upp ur sängen och började packa upp, och det gick väldigt fort faktikst, annars så brukar mina väskor stå ouppackade i veckor... ^^
Sen har jag suttit här framför dumburken typ, det är ett kul liv! Eller så är det inte det..
Och igårkväll när vi kom hem så låg ett brev och väntade på mig, det var från elevintagningen, så nu har jag fått gymnasiebeskedet också.. och jag kom in på mitt första handsval, så till hösten börjar jag NV på falufri.. kul, pluggis. Men det blir nog bra.. =)
Nej, jag har inget mer vettigt att dela med mig av just nu faktiskt, så jag slutar nog här.
ELinOver n' out

Vad tycker du? =)
Postat av: Sara

Jaa och mitt godis tog sluuut :D Thank you ;D<3

2008-07-24 @ 23:21:46
URL: http://galentupp.blogg.se/

Säg vad du vill! =) :

Vem är du? :
Kom ihåg mig?

Mail-adress?: (publiceras ej)

Har du också blogg? =) :

Skriv här ;) :

Trackback
RSS 2.0