Onsdag

Hmm, det är onsdag idag, det känns som tisdag, förvånad? Nej, för hela förra veckan kändes som tisdag - varenda dag! Och i måndags kändes det som att det var tisdag, och igår, gissa vilken dag det kändes som då? S Ö N D A G eller möjlgtvis lördag.. Men idag, är det onsdag, men det känns som tisdag igen, Suck! ^^ Haha, märks att det är sommarlov iallafall. Nu har saxofonen fått lite tid, l i t e, och snart ska duschen få ännu mindre tid. Sen får vi väl se vad jag hittar på, fortfarande ingen som vill bada? Om ett tag ska jag ner till stan iallafall, och leka med Sandra, kul =)
Sen så ska jag fixa en ny header tror jag, fast behöver nog lite nya bilder, egopics ;) Hehu, nej usch vad jag svamlar idag.. tjopp

Vad tycker du? =)

Säg vad du vill! =) :

Vem är du? :
Kom ihåg mig?

Mail-adress?: (publiceras ej)

Har du också blogg? =) :

Skriv här ;) :

Trackback
RSS 2.0