Kul Liv

Eller vilket liv kanske.. jag vet inte, nu har jag suttit och tjattrat på msn med Jibbril ett bra tag, när jag borde ha duschat och plockat upp lite på rummet istället, iallafall inte suttit vid datorn.. :P Men precis när jag skulle logga ut.. typ 2 timmar sen^^ så skrev han, och ja.. :P Jag loggade inte ut iallafall.. och jag har haft det trevligare än om jag skulle gått från datorn ioförsig.. :P
Men aja, nu kom jag precis ut ur duschen, så nu ska jag snart gå ner mot stan.. Eller, nått... inte riktigt än, hinner ju faktiskt bädda sängen kanske?! :P Fast bädda sängen är ju verkligen onödigt, man stökar ju till den när man lägger sig på kvällen igen, nej sängbäddning är aldrig något som har intresserat mig eller som jag har slösat tid på.. ^^ Suck, svammelsvammel, jag vill kunna steppa!
Vad ska jag dansa till hösten!? Hjälp mig! =)
Ni får stå ut med att min blogg är som regn, när det väl regnar så regnar det mycket, och sen blir det uppehåll, och sen kommer det en skur igen.. Ja, vissa dagar inget inlägg, andra 4-5 ^^
Suck.. heeejdå!

Vad tycker du? =)
Postat av: ErikT

ERIk vill också lära sig steppa!!!!!

2008-08-01 @ 19:53:43
URL: http://eriktegenfeldt.blogg.se/

Säg vad du vill! =) :

Vem är du? :
Kom ihåg mig?

Mail-adress?: (publiceras ej)

Har du också blogg? =) :

Skriv här ;) :

Trackback
RSS 2.0