Jag har blivit för fet och jag måste nog sätta mig själv på diet....

Jaop, så är det, så jag tog mig i kragen idag och gav mig ut för att jogga. Och de som känner mig vet att jag inte ger mig ut och joggar frivilligt i första taget... ^^ har aldrig hänt förut faktiskt... :P
Iallafall, någon gång ska väl vara den första. Så jag drog på mig shorts och linne och så hoppade jag i ett par bra skor, och så gick jag ner till äventyrsparken, och bak till elljusspåret (som ligger precis bakom). Sprang två varv, 4,8 km, eller sprang och sprang, varvade att jogga och att gå fort..  Blä, efter 300 meter var jag så slut så jag trodde jag skulle spy :O stört vad dålig kondition jag har nuförtiden.. =/
Aja, nu ska jag ut varje dag iallafall, har hört att man ska röra på sig innan frukost... så en halvtimme - timmes promenad på morgonen innan frukost och sen sprringa 5 km på eftermiddagen/kvällen varje dag, hur låter det?! =) Hur jag kommer lyckas är väl en annan sak, men jag har ju iallafall tagit ett steg... :P Nej, babbelbabbel, jag ska börja äta bättre också! inte småäta och bara godis på helgerna, och så lite kakor som möjligt.. .och no chips ! hur det nu ska gå..
Nej nu ska jag sluta, tänker inte skriva ner allt jag har i huvudet.. :P Har en vikt jag ska ner till också, tills skolan börjar xD Haha, kommer aldrig lyckas med det.. kan ju alltid försöka... :P ^^

Nej, chipchop, hejdå

Vad tycker du? =)

Säg vad du vill! =) :

Vem är du? :
Kom ihåg mig?

Mail-adress?: (publiceras ej)

Har du också blogg? =) :

Skriv här ;) :

Trackback
RSS 2.0