Hemma, hos Bullis, Stångtjärn, Maxi & Kyrkan

Ja, på de platserna har min dag tillbringats. Efter en lättare lunch, bestående av två korv med bröd, och en snabbdusch, så cyklade jag ner till kyrkan och träffade Daniel där, vi cyklade vidare mot andra stadsdelar och hamnade hos Bullis. Där lagade vi mat, pasta&bacon grejs.. Efter en timme där så cyklade vi vidare, då mot Stångtjärn, eftersom att vi hade bestämt med folk att vi skulle träffas och bada där. Och självklart så ville inte Daniel ta den lättaste vägen, utan det bar iväg in på en skogsstig, och jag, som inte tänkte på hur det blev sist han valde en skogsväg ;P godkände det. Det slutade med att vi vände efter att ha cyklat åt fel håll länge, och stigen aldrig ville svänga åt det håll som Stångtjärn låg åt. Så efter att ha cyklat tillbaka på samma skogsstig med stenar och rötter så kom vi ut på bilvägen och fortsätte åt r ä t t håll. =) Så tillslut kom vi fram till Stångtjärn, och det bokstavligt talat r a n n svett om oss, kul liv!
Letade upp de andra och alla joinade att bada =) m y s =) Ungefär en timme efter att jag och Daniel kommit dit så kom de andra på att de var hungriga så de rörde på sig, och drog och käka pizza, så vi var bara kvar en liten stund, tog ett dopp till, och sen cyklade vi också in mot stan igen.
Lämnade cyklarna vid kyrkan och sen gick vi upp till maxi. Precis när vi kom ut från maxi så började det såklart regna, kuul, har varit asvarmt hela dagen och så ska det börja regna just då.. men det var skönt faktikst =) Men det åskade också, och det var väl kanske inte riktigt lika skönt.. blä, jag hatar åska! Det är ju så stört läskigt, fast det var inte lika farligt som det brukar vara idag faktiskt, det var naajs =) Kom ner till kyrkan tillslut iallafall, var på mötet, var väl inte ett av de mest imponerande, men om två veckor så är det ungdomarna som har lovsången (har jag för mig?!) så då får alla se till att vara där!! Då om någon gång =) Efter gudstjänsten så stressade jag inte hem, men efter en stund så snodde Daniel, Andreas moppe (eller lånade iallafall.. :P) och så blev det att åka hem.
Mysig dag =)
Ett bra tips för tråkiga sommarlovsdagar är att dra ihop kompisar och sticka iväg och bada, det kan väl inte misslyckas =) (Inte för att min dag hade varit tråkig annars, men om ni har en tråkig dag ;) hehe..)

/Elin

Vad tycker du? =)

Säg vad du vill! =) :

Vem är du? :
Kom ihåg mig?

Mail-adress?: (publiceras ej)

Har du också blogg? =) :

Skriv här ;) :

Trackback
RSS 2.0