Godkväll,eller natt...

=) Klockan är strax efter midnatt och jag har precis kommit hem från Dalagården, har varit på tonårsläger där sen i måndags, men nu lämnade jag de andra och  åkte hem, några dagar tidigare än dem. Det har varit helt okej roliga dagar =) Igår kväll så gick jag iväg efter kvällsamlingen själv. Började gå utmed vägen men kom inte så långt för det gjorde så ont i min störda fot, så istället gick jag tillbaka och så gick jag och satte mig längst ut på udden, på en sten vid vattnet, och där satt jag och bad, tänkte och bara njöt av naturen och stillheten, det var faktiskt riktigt skönt =) Var ute själv i nästan två timmar, men det var rätt najs faktikst, har endel myggbett nu..menmen.
Hmm, bloggar nog mer om lägret sen kom jag på, så får ni lite bilder också.. och får se om jag kommer ihåg lite av det =)
Nu är det nog snart dags att sova, ska ju upp och sjunga för pappa om..... ett tag... ganska länge =)

G'night


Vad tycker du? =)

Säg vad du vill! =) :

Vem är du? :
Kom ihåg mig?

Mail-adress?: (publiceras ej)

Har du också blogg? =) :

Skriv här ;) :

Trackback
RSS 2.0