DansaiFalun

Och nu börjar det bli dags att anmäla sig till dansterminen igen, weei =) Hoppas på att det blir streetfunk nurå, gör väl ett nytt försök.. =) och jag som har börjat själv i danskurserna, alla gångerna (3? :P), utan att känna någon, kanske börjar med Linnéa nu istället, har ju märkt att de flesta dansar tillsammans med kompisar, men jag har bara tänkt på själva dansen... ^^ :P hehu, men ska kolla lite, de har ju börjat ny kurs, ragga! fatta kul :D Nej, jag kan inte bestämma mig, men Jazz/Show, Streetfunk eller Ragga är det som gäller, och antagligen så blir det väl streetfunk, och antagligen nivå 2 - i g e n! vågar inte gå upp en nivå, kommer inte fixa det ju! Nej, jag blir nog kvar i nivå 2 resten av livet... :P
Återkommer..

Vad tycker du? =)
Postat av: ErikT

Grymt! :D

Bra att du tar tag i det du gillar igen! =)

Keep on going elin!

2008-08-01 @ 19:51:45
URL: http://eriktegenfeldt.blogg.se/

Säg vad du vill! =) :

Vem är du? :
Kom ihåg mig?

Mail-adress?: (publiceras ej)

Har du också blogg? =) :

Skriv här ;) :

Trackback
RSS 2.0