Bort från den här äckelsidan av stan..

Japp, så är det, snart cyklar jag från den här idiotiskt dåliga sidan av stan, alla andra bor ju på helt andra sidan, stööört drygt, blläääk. Nu är jag verkligen jätteless på att vi bor här, för det är ju så, att alla andra bor...därbortA,  och extra drygt är det på sommaren, när det är så sjukt varmt, euhh. Och när jag ändå håller på och klagar så kan jag ju passa på att klaga på mina axlar lite också ^^ Har så stööört ont idag, usch. Ont i axlarna, och en bit neråt  i ryggen också, jobbigt... vet inte vad jag har gjort, men det är värre än vanligt iallafall.
Nej, den här dagen borde inte få finnas, och hoppas på att den inte blir jätteseg, inte likadan som den har varit än så länge.. ouch..
Nej, jag hade ju nästan lärt mig att bli en positiv människa, den sidan av mig har inte vaknat idag :O Tänk om den aldrig mer vaknar, tänk om den har dött. :o
Blä, idag vill man inte vara med mig eller prata med mig, stackars Sofia som måste stå ut med mig ändå tills imorgon, fast jag kan ju alltid försöka ändra humöret lite.. eller mycket..
NU ska jag ändra på mitt humör, tips?!

Vad tycker du? =)
Postat av: N I C O L E

hehe ja det gör jag med, vi var på sandhamn i dag och där var det getingar men där fick man hålla masken lite, hahaah

2008-07-31 @ 19:41:30
URL: http://kiwiz.blogg.se/

Säg vad du vill! =) :

Vem är du? :
Kom ihåg mig?

Mail-adress?: (publiceras ej)

Har du också blogg? =) :

Skriv här ;) :

Trackback
RSS 2.0