30/7

Jaop, åkte ner till stan och träffade Sandra, vi gick en kortis på stan, och var inne på Gina Tricot och Åhléns.. Sen efter ett snabbt besök på hemköp, några bananer, Sandra köpte lite godis och jag köpte en kitkat. Så begav vi oss mot andra stadsdelar och hem till Bullis, där han och Fluff var. Vi hittade rätt hus, och föredrog att ta balkong-vägen istället för att gå runt till rätt sida, så vi knackade på och vi blev insläppta =) Därinne satt Bullis och åt mat, och Fluff satt framför datorn, så jag och Sandra joinade dem, och tv:n var på, nått lite konstigt program.. ;P Nått "vanligt" tv-program..
Efter en stund tänkte jag och Sandra att vi kunde göra iordning bananerna, men Bullis hade inget aluminiumfolie, så alla fyra sprang vi iväg till Ica och köpte det, väl tillbaka så skar vi upp bananer och la i choklad, sen stoppade vi dem i aluminiumfolie och sen in i ugnen med dem, jao, vi invigde hans ugn med att göra bananer med choklad i. =)
Sen så satt vi där i soffan, tv:n var på, det var "Crowned" och småpratade lite. Efter ett tag joinade Johan. och en stund senare kom Back  =)
Sen så åkte Sandra med 21.23? bussen hem och vi andra kollade lite halvt på tv (eller, den var på iallafall) och satt och pratade, det var trevligt =)  Btw, på onsdagar är det bara tjejprogram på tv, kom vi fram till...
Sen jag kom hem har jag ätit en macka, och har precis kollat på "I shouldn´t be alive", och ska snart gå och lägga mig tror jag faktikst..
Ehum, nice day, I'm happy, and my friends are great, the only bad, and sad thing is that my english sucks!! And I'm missing Daniel right now.. 1 day since I saw him last time.. ^^
well, g'night, I´ll dream about me, and my bad english, and hopefully I wake up tomorrow with a much better vocabulary.. *I wish...*

Vad tycker du? =)

Säg vad du vill! =) :

Vem är du? :
Kom ihåg mig?

Mail-adress?: (publiceras ej)

Har du också blogg? =) :

Skriv här ;) :

Trackback
RSS 2.0