Måndag

Men vi börjar på söndag.. igår när jag la mig så var min vänstra fot svullen, och gjorde ont, men kladdade på ibumetin och sen la jag mig för att sova, vaknade imorse av smärtan i foten =/ Tog mig upp, men hade problem med att få byxorna, eftersom jag inte kunde stå på ena benet (foten) Fick iallafall på mig byxorna när jag la mig på golvet och lindade sen foten för att linka ut till bussen.. 300 meter kanske, tog över 10 minuter ^^ Kom till skolan och här har jag haltat runt ibland hoppat på ett ben.. kul. Så Nils följde med mig ner till skolsyster, för jag visste inte vart hon satt :P Så nu har jag fått hjälp av henne, hon fattade inte vad det var för fel, för jag har ju inte gjort nått konstigt med foten.. Hon lindade in hela foten sen iallafall, och sa att det antagligen var en blödning inne i foten, och det går över av sig självt.. (tror jag) Men så sa hon att om det inte går över så ska jag åka till doktorn :P Så nu hoppar jag runt eller haltar runt på ett ben gör stört ont att röra på/ belasta/ nudda den vänstra foten. Och vi som har basket på gympan imorgon!! =( =( =(
Och eftersom att jag inte kan gå nå bra så fixade jag itne att gå till lunchen eftersom det är 10-15 minuters promenad dit, så jag satt kvar... David kom så jag satt och pratade med honom =) Och så tyckte skolsyster att jag skulle be nån ta med mat åt mig, så Linda kom med matlåda bestående av köttbullar, makaroner, sallad och festis till mig sen! =) Tacktack!!
(Mamma kom också med mat) och nu ska jag jag ta mig ner på stan och fixa kläder till dansuppvsiningen i helgen! =)

Vad tycker du? =)

Säg vad du vill! =) :

Vem är du? :
Kom ihåg mig?

Mail-adress?: (publiceras ej)

Har du också blogg? =) :

Skriv här ;) :

Trackback
RSS 2.0