Lite julstämning

Finns inte så mycket julstämning, men nu finns det iallafall snö ute =)



Idag har jag fixat julklapp till mamma och ena systern, och så har jag spelat klarinett, 3 personer + lärare var vi på ensemblen - ynkligt ^^ Sen istället för att ta bussen till Tesa direkt så stod jag och väntade på bussen hem i en halvtimme.. och nej jag hade inte tagit på mig någon jacka imorse.. blä. När jag kom hem värmde jag ett par pizzabullar och sen begav jag mig ner och grattade Tesa ändå, trelivgt =) Jag saknar Daniel stört mycket.. =/ <3
Måste göra min matteuppgift som vi hade redovisning på idag :O Tur i oturen att matteläraren var sjuk ^^ och eftersom han är vår mentor också så hade vi mentorsmötet själva, så långt har det aldrig varit, och så mycket har vi inte skrattat på något mentorsmöte förut. Och nästan all tid gick åt till pepparkaksbak diskussion, men på torsdag ska vi göra det, pepparkakshus, det blir asbra :D

Ska återgå till det jag höll på med.. bejeweled ^^

Vad tycker du? =)

Säg vad du vill! =) :

Vem är du? :
Kom ihåg mig?

Mail-adress?: (publiceras ej)

Har du också blogg? =) :

Skriv här ;) :

Trackback
RSS 2.0